Kirjailenpas vähän kuntoilusaldoa: toissailtana kävin kuntosalilla jossa lämmittelin crossarilla ja tuhosin  hiukan reilut 100 kaloria 10 minuutissa laitteen oman laskurin mukaan. Päälle 40 minsaa lihaskuntoa monipuolisesti ja suht suurilla painoilla (tarkoittaa sitä ettei jaksa kuin max. 15 toistoa kerralla). Punttikselta menin uimaan kilsan verran. Aikaa meni ihan hiukan yli 20 minuuttia kun viime vuoden puolella aikaa meni 25 min ilman punttista. Muutos johtunee siitä että kroolailen noin neljäsosan matkasta rintauinnin kaverina. Ikinä ennen en ole tykännyt kroolista kun "siinä ei voi hengittää" ;)

Tänä iltana olen menossa step-tunnille. Päivällä kävelin reippaasti sateessa tunnin verran vaunuja työntäen.

Huomenna on mun oma punnituspäivä mutta otin varaslähdön tänä aamuna kun tuntui että maha (=SUURIN ongelmakohta) on pienentynyt. Paino on kyllä pysynyt ihan samana kuin viikko sitten. Kummallista, viimeksi kun tuntui että maha kasvaa niin paino putosi toista kiloa viikossa... Tylsää.

Mua vaivaa kamala makeanhimo. Kuolasin tänään pitkään ja hartaasti kun kaupassa oli Kismetit tarjouksessa. "Entinen minä" olisi ostanut koko 4 kappaleen satsin ja syönyt kaikki itse, ei ehkä kerralla mutta salaa kuitenkin. Kylläpä olin hetken ajan ylpeä itsestäni kun ostin vain ananas light-limpparia.
Söin eilen voisilmäpullan ja toissapäivänä jätskin. Enemmänkin olis varmaan mennyt mutta aika onnistuneesti olen kaappeja moisista siivonnut. Tänään olen yrittänyt skarpata, kylässä söin vain yhden ässä-pikkuleivän. Kahviin ei ollut tarjolla muuta kuin kermaa :(((( Miksi ne ei ajattele laihduttajaa? En viitsinyt kysyä että "hei ei teillä olis rasvatonta maitoa...?". Huomenna lupasin leipoa anopille pullaa kun hän ei kuulemma osaa. Saapa nähdä miten pysyy näpit erossa tuoreesta pullasta.

Nyt näkyy tämäkin blogi blogilistalla!